Menu Right

Responsive Full Width Ad

חדשים
חדשים
תוכן מרכזי
פופולרים
פופולרים

יום שני, 21 בדצמבר 2015

וידאו: הפיצוץ בין סלים לדודו!

מוקדם יותר היום סלים דיבר עם אור על הסיבה שחזר בו מדבריו על זה שהסכים לקחת על עצמו את משבצת העמדה להדחה של דודו.


דודו שמע את השיחה והתפרץ אליה, וזה מה שנאמר:

דודו: "זה בדיוק שלא להבין שהוא לא עמד מאחורי המילה שלו(על סלים)."
סלים: "דודי.. אני לא סבלתי אותך מהתחלה, ואני אמרתי לך בפרצוף שאני לא אוהב אותך, אני אוהב את הקבוצה."
דודו: "אמרת לי שאתה לא אוהב אותי? שאתה לא סובל אותי? תלך כפרה על התחת שלי ועל הרגליים שלי מדורה עלי, תיסע לעארה מונית לעארה, כמה שיותר מהר."
סלים: "דודו מעפולה, חביבי שתגיע לרמה שלי דבר אלי."
דודו: "תתבודד ימדוכה יממורמר, תתבודד.. אין אמונה, זה לא יעזור, אין אמונה, אין בך אמונה , הבאת מילה ואין לך אמונה.. ישיניים של תנין, יפרצוף של רע, ישטן."
סלים: "אתה יותר נמוך מסכין גילוח על הריצפה."

הסרטון המלא:

       
   

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

Responsive Full Width Ad

Copyright © 2016 בלוג צבא האח הגדול, powered by Blogger.