Menu Right

Responsive Full Width Ad

חדשים
חדשים
תוכן מרכזי
פופולרים
פופולרים

יום שני, 14 בדצמבר 2015

חשיפה ראשונה: דיירי האח הגדול מסתגרים בבית מלון

אתם מריחים את זה? זה לא רק הריח של הגשם, זה גם הריח של הדיירים הטריים שברגעים אלה ממש כבר מנותקים מהעולם בחדרי מלון עד יום רביעי, אז יצעדו לבית "האח הגדול" ויככבו אצלכם על המסך 24/7. הבאנו לכם הצצה ראשונה


| פורסם 13/12/15  





חושבים שאתם מתרגשים לקראת פרק הבכורה של "האח הגדול" ברביעי הקרוב? נראה שיש מי שמתרגשים הרבה יותר מכם ומאיתנו ואלו אותם הדיירים שישבו בבית כשארז טל וקורין גדעון, המנחה החדשה, יציגו אותם אחד אחד.
יומיים לפני שיצעדו על השטיח האדום אל הבית שישנה את חייהם מקצה לקצה, הוברחו הדיירים החדשים אחד אחרי השני למלון נווה אילן, בו הם ינותקו מהעולם החיצון וגם אחד מהשני.
אחד אחד, מונית מונית, הגיעו המתמודדים החדשים אל המלון מלווים בצוות ההפקה של התוכנית ומופרדים אחד מהשני, כמובן. אנחנו מאוד מקווים שהם יאהבו את החדרים בהם ישההו כי הם יצטרכו להעביר בהם את הזמן בלי שום אמצעי תקשורת.
אז עכשיו בזמן שאתם תתחילו לנסות ולנחש אם זו השכנה הנחמדה מהקומה למעלה או הילד המעצבן שהציק לכם בכיתה א' להם יהיה מספיק זמן להירגע ולחשוב איך הם הולכים להשאיר עליכם את הרושם הכי טוב שהם יכולים החל מיום רביעי. אה כן, וגם לעשות פדיקור, מניקור ומסיכה לפנים.

 עם טייטס כזה עוד נחשוב שזו נטלי דדון



לא ממליצים לכם לנסות להתעסק עם אנשי ההפקה


מה נשאר לנו, לזהות לפי הנעמה נשאר לנו, לזהות לפי הנעליים
מה נשאר לנו, לזהות לפי הנעליים



הם לפחות יקבלו פינוקים שם במלון?



כלום? עיסוי לפחות!


אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

Responsive Full Width Ad

Copyright © 2016 בלוג צבא האח הגדול, powered by Blogger.